Футболка - спідня білизна або інструмент реклами?

Соціологічні дослідження доводять, що кожна четверта людина на Землі замислюється про оновлення свого гардеробу і вирішує придбати, наприклад, футболки оптом не менше, ніж раз на місяць. А маркетологи впевнено заявляють, що найкраще продається одяг - це футболка. Адже без неї неможливо уявити гардероб сучасної людини. Хоча колись вона вважалася нижньою білизною ...

Від нижньої до популярної одягу

Футболка увірвалася в наше життя після одного випадку в Голлівуді, який стався в 1951 році. Саме тоді на екрани вийшов фільм, де культовий актор Марлон Брандо з'явився в білій футболці.

Сцена в буквальному сенсі шокувала публіку і поклала початок новій хвилі в моді. Якщо до цього моменту попитом, в основному, користувалися теніски поло, то відтепер у них з'явився серйозний конкурент.

До початку 60-х на одяг стали наносити різні написи і навіть фото. Точно невідомо, кому належить ідея купити футболки оптом і зобразити на них портрет Че Гевари, проте з'явилася вона саме в цей час.

З настанням 70-х стало остаточно ясно, що малюнки на зручною і практичною одязі - це відмінний спосіб реклами. Так футболки оптом почали скуповувати ще в більших обсягах з метою нанесення на них логотипу «Коли» і, звичайно, популярного в усьому світі зображення Міккі Мауса (картинки наносили навіть на фліси!).

 

Реклама на футболках сьогодні

Одним з найбільш помітних рекламних «ходів» сучасності стала реклама кінокартини «Я робот», для якої були придбані футболки оптом з вбудованими РК-моніторами, що транслює уривки з фільму. Що ж стосується 3D друку об'ємних зображень різного штибу на текстильних виробах, то до них сьогодні вже ставляться як до чогось звичного.

Багато виробників футболок відзначають, що в наші дні світ настільки змінився, що кордони в деякому сенсі перестали існувати зовсім. Наприклад, сьогодні вже не одяг диктує популярність, а напис (картинка) на ній. До того ж малюнки стали наносити на будь-яку тканину, аж до флісу або вельвету. Так звичайна футболка з елемента нижньої білизни перетворилася на популярний інструмент реклами.

 

«Текстильна еволюція» футболок:

  • Спідня білизна;

  • практична і дешевий одяг на кожен день;

  • спосіб самовираження;

  • футболки оптом як суб'єкт маркетингу.

Наш інтернет-магазин «Світ футболки» не займається рекламою, але може допомогти вам в рекламному бізнесі. Купуючи, наприклад, реглани оптом, ви можете зробити необхідний логотип, орієнтований на досить велику цільову аудиторію.

Чому варто звернути увагу на наш магазин? Тому що інтернет-магазин «Світ футболки» - це завжди низька ціна товару, високу якість матеріалу і справжній професіоналізм!